Kattenkwaad in de Balkan

2239km!

En daar zijn we dan weer, vanuit Omis. Volgens mijn trouwe vriend genaamd Tiger 1050, hebben we vanaf huis tot nu 2239km afgelegd. En da's toch best een eindje tuffen. Voelt nu ook echt wel alsof we ver van huis zijn. Nog steeds allemaal geweldig, zo'n 33 graden overdag en geen vuiltje aan de lucht. Nu lieg ik een beetje, want de routes van gisteren en vandaag vielen ons wat tegen? Waarom? Nou, iedereen vertelde ons dat de kustweg in Kroatië zo machtig mooi was, maar de laatste twee dagen hebben we hele tijd achter traag rijdende auto's gehangen, het ene dorpje na het andere dorpje gezien en dat inclusief stoplichten. Schoot niet echt op, dus ook niet echt lekker kunnen sturen. Campers zijn inmiddels onze grootste ergernis, waarbij we ons afvragen, zijn campers nou gewoon trage hokken of zijn de bestuurders zo langzaam? Misschien morgen naar Dubrovnik iets mooier stuurwerk.

Ons appartement van vandaag in Omis, is weer goed geregeld, aangezien we op 2 minuten lopen van het strand zitten. Men kan wel raden wat wij het eerste deden toen wij vanmiddag volledig bezweet weer aankwamen hier. Verder vanavond gezellig het stadje verkend en veel mooie dingen gezien, eigenlijk teveel om op te noemen. We moeten alle nieuwe indrukken nog verwerken, want er komt echt veel op ons af qua mooie uitzichten en creaties der natuur.

Morgen dus vanuit Dubrovnik, en daar blijven we tot zaterdagochtend! Dobro vecher!

Corry

Geweldig die reisverhalen van jullie. Het is ook een geweldig mooi land. Ik heb sterk de indruk dat jullie behoorlijk genieten van deze reis. Nog heel veel succes met jullie vervolg

Corry

Oh ja, heb jullie nog wat fotoruimte toegezonden. Wil straks uiteraard wel alle foto's zien.

pa dre

Weer een leuk verhaal.
Leuker dan de ochtend krant.
Jullie genieten wel heel erg.
Je moet maar zo denken ook campers genieten van de natuur dat jullie zoveel pk s hebben kunnen ze ook niets aan doen.

Nog veel mooie km het weer blijf nog erg mooi.

Gr pa

moeders boon

jongens dit is genieten toch ! en die caravans ach dat zijn gewoon niet opletten of toch wel. dikke kus voor allebei van mij en een pootje van paps.