Kattenkwaad in de Balkan

Einde in zicht

Momenteel zitten wij bij onze goede vriend Nijs en zijn vriendin Angelika in het rustige dorpje Langelebarn, op een half uurtje rijden van Wenen. Hier komen wij even bij van de lange ritten en de vele indrukken die we op gedaan hebben. We kijken terug op een vermoeiende, maar zeer geslaagde rit. Zoveel mooie dingen gezien en ook nog eens actie meegemaakt. Alle ervaringen hebben de hitte en inspanning ruimschoots goedgemaakt.

Morgen dus nog even uitrusten, om vervolgens maandag richting Nederland te gassen. We kijken dan op de dag zelf of we het in één keer rijden of dat we nog ergens een overnachting pakken, afhankelijk van hoe we ons voelen en de drukte op de weg.

mams

Nog veel plezier bij Nijs en goeie reis terug hoor, kannie wachten je weer te zien xxxx

Drepa

Wat is alles snel gegaan wat hebben jullie veel meegemaakt wat hebben jullie veel gezien.

De laatste km rijden het zwaarts dus rust goed uit geniet van de tijd bij nijs en vrouwtje en een veilige thuis reis tot sinas.

Mam en pap

Glendas

Het heeft nu wel weer lang genoeg geduurd, gelukkig ben je weer op weg naar huis!!! xxxxxxxxxxxxxx

PADRE

De Bengels zijn weer veilig thuis en veel km gereden.
Welkom thuis

Lenie & Bbas

Stephan & Rémy,
Jullie hebben een prachtige reis gemaakt en veel mogen zien.
Bedankt dat we mochten meegenieten van die mooie verhalen van jou.
Welkom thuis.