Kattenkwaad in de Balkan

In twee motorlaarzen naar de Balkan als eindbazen!

Dames en heren, jongens en meisjes, het gaat eindelijk gebeuren. We hebben het er jaren over gehad, de Balkan: menig motorrijder begint nog net niet te kwijlen als ze het over de kustweg van Kroatië hebben. Dat moeten we dus eens met eigen ogen gaan bekijken. En aangezien we deze zomer even de tijd hebben, is de bedoeling gelijk wat meer van de Balkan mee te pikken.

Het wordt een rondje Duitsland - Oostenrijk - Slovenië - Kroatië - Montenegro - Albanië - Bosnië en weer richting huis.

Inmiddels zijn de motoren, geheel volgens traditie, vakkundig schoon gemaakt en dus klaar voor vertrek. Het oorspronkelijke idee was om maandag 930km naar de Chiemsee in zuid oost Duitsland te vlammen, maar aangezien we zondag toch niks te doen hebben, splitsen we de route van maandag en rijden we zondag al rustig richting midden Duitsland om maandag bij de Chiemsee aan te komen.

Dus, wil je lachen, spannende, sterke maar ook totaal onzinnige dingen lezen, houd onze blog voor de komende 3,5 week dus scherp in de gaten! Zondagavond het volgende verhaaltje.

Roel

Succes jongens ik ga het volgen!!!

PA DRE

Heel veel mooie en veilige km en veel plezier zal jullie verhalen elke dag volgen belooft weer mooie verhalen te worden.

Pa Dré

De boy's zijn net vertrokken om 10:30 en als het een beetje mee zit rijden ze de buien net mis.

Heel veel plezier en geniet ervan.

pa en ma

heel veel succes en vele droge kilometers
pa en ma geniet er van