Kattenkwaad in de Balkan

De reis der duizend stops

Omstreeks 10.30 stonden we gereed om het startschot te geven voor ons avontuur. Maar, dit stopte snel, want het 12 volt kabeltje van de navigatie lag nog los van de accu. Oeps. Ondertussen stond Remy zich rot te zweten omdat de lucht er dermate dreigend uit zag, dat hij zijn regenkleding al aan had. Na een minuutje zat het kabeltje weer vast en konden we dus vertrekken.

Over vandaag valt niet zoveel te vertellen, want ja, hoe boeiend kan 550km Autobahn nou helemaal zijn? We hebben wel een Amerikaan zien rijden, uit Texas. Waarschijnlijk de verkeerde afslag genomen. Verder zijn we ongeveer 124 keer gestopt, om de regenkleding of uit of aan te trekken. Want, de ene keer regende het met 28 graden, 3 minuten later scheen de zon weer met 30 graden. Dan is het lastig keuze's maken.

Inmiddels zitten we op het balkon van ons pension, genaamd Gasthaus Löwen in Unterreichenbach, nadat we heerlijk hebben zitten smullen van onze Jägerschnitzel. Morgen zal de ongeveer 550km durende route ons naar de Chiemsee leiden. We zullen ongeveer 60% Autobahn pakken, het overige deel wordt binnendoor afgelegd, aan de voet van de Alpen.

mams

En natuurlijk uitgezwaaid door je lieve muppie, mams en paps, zus en zwager, veel rijplezier nog!! Ik kijk uit naar je reisverhalen, altijd leuk!!! Xx

purmereutelaars

blij dat het begin is gereden nu is de reis dus echt begonnen....heb je het griepje thuis gelaten Remy?Jongens geniet ervan.Knuf van moeders en poot van paps

Bas & Lenie

Hallo Stephan & Rémy,leuk verhaal weer en nu morgen maar heerlijk genieten van jullie rit met hopelijk het betere bochtenwerk in het prachtige Oosterijk.